הכישורים שצריכים להיות בכל משרד משאבי אנוש

כאשר אנחנו מראיינים עובד פוטנציאלי, אנשי משאבי אנוש מעריכים את המועמד כנגד רשימה של מיומנויות ומאפיינים הדרושים לתפקיד. עכשיו בא נהפוך את היוצרות ונראה מה התכונות המרכזיות שצריך להיות איש משאבי אנוש.

5 תכונות מרכזיות להפוך לאיש משאבי אנוש מיומן

1. סדר

מנהל משאבי אנוש חייב להיות מסודר. תיקים מסודרים, קפדנות בזמנים ויעןל עובדה הם המפתח ליעילות כללית במחלקת משאבי אנוש. אתה מתעסק עם חיי אדם וקריירות שלהם כאשר עובד מבקש עזרה עם סיום או פיצויי עבודה, זה לא יעזור אם תגיד "אני אנסה להספיקף אם אהיה לי זמן."

2. מולטי-טאסקינג

ביום רגיל מקצועיי משאבי אנוש יתמודדו עם הרבה בעיות בו זמנית. בעות אישיות של עובד, שאלות על חופשות ובניית אסטרטגית גיוס לעבודה שקשה למצוא עבורו עובדים. שלא נדבר על מדיה חברתי, שכר, מעורבות. כל דבר הוא חשוב למישהו אחר. במשאבי אנוש, אם זה לא דבר אחד זה משהו אחר. סדר עדיפויות צריך להיות דימני כי מנהל X לא אכפת לו שאתה כבר עושה משהו בשביל מנהל Y. אתה צריך להיות מסוגל להתמודד עם הכל, בו זמנית, ביחד.

3. משא ומתן

לרוב במקום העבודה יש 2 או יותר דעות מנוגדות. משאבי אנוש מוצלח יכול למצוא את העמק השווה. צריך לזכור בשביל מנהל משאבי אנוש ניצחון זה שכולם מרוצים, וזה לא תמיד הכי קל לעשות.

4. תקשורת

אנשי משאבי אנוש צריכים לתקשר אם כולם. מהעובד הפשוט עד למנכ"ל. הם צריכים לעשות את זה בכתב, בקבוצות קטנות וקבוצות גדולות ויותר ויות היום דבר רשתות חברתיות.

5. ניהול סכסוכים ופתרון בעיות

בוקר טבו אב לא כולם מסתדרים עם כולם. אנשי משאבי אנוש חייבם למצוא דרך שכולם יסתדרו. זה מאוד קשה. אין צורך שכולם יהיו חברים הכי טובים אבל כן חשוב שידעו לעבוד ביחד אפילו שהם אולי לא מחבבים אחד את השני.
בחסות HRus - פורטל משאבי אנוש

משאבי אנוש
Photo credit: City of Marietta, GA / Foter / CC BY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה